Artcàdia

JAMS AL CALISSÓ

Des de l’associació estem molt contents d’anunciar-vos un nou projecte que engeguem conjuntament amb les entitats Fan Music, Cal Gorina  i amb la col·laboració de l’Ajuntament. 
El projecte consisteix a unes Jams sessions de música obertes a tots els estils  que es faran TOTS els divendres de 9 a 11:00 del vespre al bar del Calissó
Què és una jam session?? Si no sabeu què és una jam el millor és que vingueu a viure-ho i si us animeu participar-hi. Una jam s’inicia normalment amb un grup de músics responsables de portar la jamm que fan un mini concert d’unes 3 o 4 peces per després posar-se a disposició de la gent del públic que hi vulgui participar. I llavors en funció dels participants que pugin es decideix un repertori, o bé s’improvisa sobre una base, i es va veient sobre la marxa. O sigui es converteix en un concert improvisat on tothom hi té cabuda.

Des d’Acció Musical ho veiem com una aposta molt interessant. En primer lloc pel fet de poder simplement gaudir de la música en viu en un local emblemàtic del poble mentre es pren alguna cosa. En segon lloc perquè serà un espai de trobada amb altres músics, on es podran veure tocar i tindran la possibilitat d’establir lligams, inicar projectes, perdre la vergonya, motivar-se per a practicar amb l’objectiu de poder participar a la jam. 

Si us animeu a pujar a l’escenari, tenim un nou mail perquè pugueu fer arribar les vostres propostes musicals. 
jamsalcalisso@gmail.com

És important que hi posis:
– Nom de la peça.
– Link al youtube de la versió que teniu al cap.
– Tonalitat en què us aniria bé (opcional).
Envieu un mail i intentarem preparar-ho tan aviat com sigui possible.


Esperem les teves propostes i ens veiem a les jams!!